Sunday 24 July 2011

ေမတၱာစစ္ႏွင့္ ဒီမိုကေရစီ

ယင္းသို႔ ထိုအခါက ႏိုင္ငံေရးသမားလက္ေဟာင္းၾကီးမ်ားသည္ တဘက္ႏွင့္တဘက္ ေမတၱာဓါတ္ထားႏိုင္ျခင္းသည္ ဒီမိုကေရစီဟူေသာဝါဒကို အမွန္အတိုင္းႏွစ္ႏွစ္ကာကာ ယံုၾကည္အားထားၾက၍ျဖစ္သည္ဟု သေဘာေပါက္မိ၏။ 

ႏိုင္ငံျခားရန္သူႏွင့္ စစ္တိုက္စရာမရိွလွ်င္ အဂၤလိပ္ နန္းရင္းဝန္ခ်ာခ်ီႏွင့္ အက္တလီတို႔မွာ ရန္သူမ်ားကဲ့သို႔ စကားျဖင့္ အျမဲစစ္ထိုးေနၾက၏။

စစ္တိုက္စရာရိွလ်င္ သူတို႔ႏွစ္ဦးမွာ ငါးေခြးရွာလို ခြာမရေအာင္ ပူးကပ္ေနၾကသည္။ 

ဘယ္တိုင္းျပည္မွ သူတို႔ေလာက္ေကာင္းေသာ ေမတၱာစစ္ဒီမိုကေရစီမရိွေပ။

ဆရာေတာ္ဦးဥတၱမကား ၎ဒီမိုကေရစီဟူေသာ စကား၏ အနက္အဓိပါယ္ကို ႏွစ္ႏွစ္ကာကာသူကိုယ္တိုင္ သေဘာေပါက္သေလာက္ပင္ ဝံသႏုအမ်ိဳးသားတို႔ကိုလည္း သေဘာေပါက္ေစလိုလွေၾကာင္းကို ဂ်ဴဘလီကြန္ဖရင့္မိန္႔ခြန္းတြင္ အထင္အရွားေတြ႔ႏိုင္သည္။

ဂ်ဴဘလီကြန္ဖရင့္ကစလ်က္ ၂၁-ဦးဟူ၍ ေပၚေပ ါလာျပီးလ်င္ ဂ်ီ၊ စီ၊ ဘီ၊ ေအ ကားကြဲစျပဳေတာ့၏။

လူတို႔၏ သေဘာအယူအဆကား ဤအတိုင္းပင္ျဖစ္ရာ ျမတ္စြာဘုရားေသာ္မွ သံဃာမ်ားသင္းကြဲ၍ ပါလိေလယ်ကေတာသို႔ ဝင္ေတာ္မူရေလသည္ျဖစ္ရာ ဆရာေတာ္ဦးဥတၱမ၏ ညြန္ျပရာကိုလိုက္ေသာ သပိတ္ ဂ်ီ၊ စီ၊ ဘီ၊ ေအ ကားဝံသာႏုအသင္းေပါင္း ၄၀၀၀-ေက်ာ္မွ် အသင္းဆက္ေၾကးေပး၍ ဆက္သြယ္ၾကသည္ကို သရက္ျမိဳ့ ကါန္ဖရင့္၊ ေပါင္းတည္ကြန္ဖရင့္မ်ား၌ ကြ်ႏ္ုပ္တို႔ ကိုယ္ေတြ႔ပင္ျဖစ္သည္။

No comments:

Post a Comment